Zákaznická linka ZDARMA:
800 141 000

Kontakty

Vánoční otevírací doba? Zjistěte, kdy jsme tu pro vás během svátků. Zobrazit otevírací dobu 

SEAT zvýšil v dubnu své prodeje o 16 %Zveřejněno: 09.5.2017

SEAT zvýšil v dubnu své prodeje o 16 %

SEAT dosáhl historicky nejvyššího počtu prodaných vozidel.

Prodeje značky SEAT pokračují v rychlém růstu. Od ledna do dubna dodal SEAT na celém světě 158 700 vozidel, což je o 14,5 % více než ve stejném období v roce 2016 (138 600 vozů). Dubnové prodeje na hlavních trzích nezpomalily ani velikonoční svátky, které snížily počet pracovních dnů. Počet dodaných vozidel SEAT tak v porovnání se stejným měsícem uplynulého roku vzrostl o 16,0 % na celkových 41 400 vozidel (2016: 35 700 vozů).

Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za marketing a prodej, k tomu říká: „Dubnové prodejní výsledky značky SEAT zcela odpovídají výraznému růstu v prvním čtvrtletí letošního roku. Motorem našich obchodních úspěchů na celém světě je Ateca, ale také modernizovaný Leon k nám přivádí značné počty soukromých i firemních zákazníků, což dokládá například nedávná realizace největšího fleetového obchodu v naší historii v Turecku. Pozitivně se vyvíjejí také prodeje aktuální generace modelové řady Ibiza, která je na konci svého životního cyklu.“

K úspěšnému vývoji prodeje značky SEAT nejvíce přispívají Španělsko, Velká Británie a Německo, tři největší trhy španělského výrobce automobilů. Po prvních čtyřech měsících letošního roku zůstává největším trhem společnosti Španělsko s 33 800 prodanými vozidly (+22,9 %), následované Německem (29 700 vozů; +10,0 %) a Velkou Británií (20 800 vozů; +23,7 %). Francie, jeden ze strategických trhů značky SEAT, vykazuje rovněž velmi dobré výsledky s 8800 prodanými vozidly, resp. nárůstem o 20,2 %. Rakousko (6300 vozů; +29,0 %) a Švýcarsko (3400 vozů; +69,6 %) si udržují trend silného růstu a SEAT patří v obou zemích mezi 10 nejprodávanějších značek. SEAT uzavřel první čtyři měsíce letošního roku s historicky nejlepšími prodejními výsledky ve Velké Británii, Mexiku, Turecku, Rakousku, Švýcarsku a Izraeli.
 
„SEAT si vede úspěšně také na českém trhu, na němž patří za měsíc duben i první čtyři měsíce letošního roku mezi deset nejprodávanějších značek,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „Duben jsme uzavřeli se 777 registracemi nových vozů SEAT a meziročním nárůstem 3,1 %, zatímco od ledna do konce dubna bylo v České republice registrováno již 2860 nových vozů SEAT. To je o 7,8 % více než ve stejném období uplynulého roku. Čeští zákazníci se nejčastěji rozhodují pro Leon s 1501 prodanými vozy od začátku letošního roku, po něm následuje Ibiza se 778 vozy a Ateca s 259 vozy.“

TAGY:

novinky